Dag 4 (donderdag 21 april)

Hallo allemaal

Wat een prachtige dag vandaag! Het weer deed in ieder geval goed zijn best. We hadden de hele dag stralende zon.

Nog even over gisteren hé :)
Het camouflagespel was FANTASTISCH!
Hier even een foto van hoe we er gecamoufleerd uitzagen.

Vandaag hebben we toch wel het een en ander gedaan.
De dag begon met een stevig ontbijt en het maken van onze picknick.
Er was een kleine verrassing voor de leerlingen vandaag. Toen ze aankwamen in de eetzaal lag er op ieder bord een persoonlijk briefje. De briefjes werden geschreven door de meester en de juffen. We zagen aan de blikken van de leerlingen dat ze het apprecieerden, want dit verdienden ze wel.

Vandaag was er ook hoog bezoek, want de directeur kwam langs. Hij ging samen met ons mee op uitstap.
Een foto van alle juffen, meester & de directeur

Daarna maakten we ons klaar om te vertrekken. Op het domein stond een gids op ons te wachten. We vertrokken met het toeristisch treintje naar de hoge venen. Bij de hoge venen bezochten we het bosmuseum. We konden daar heel wat opgezette dieren zien die we kunnen terugvinden in de bossen. Het was een heel mooi museum waar we heel wat plezier beleefden.

Na het museumbezoek hadden we heel wat honger, dankzij het prachtige weer konden we buiten op het terras onze picknick eten.

Ons buikje was gevuld, dus waren we helemaal klaar voor de namiddag. We hebben in de namiddag een wandeling gemaakt in de venen samen met de gids. Hij gaf ons heel wat uitleg over de venen. We beklommen een hoge toren waar we een prachtig uitzicht hadden over de venen.

Na het wandelen in de venen stapten we terug naar onze verblijfplaats. Dit hebben we toch wel op een speciale manier gedaan. De leerlingen mochten in het riviertje stappen van boven op de berg tot aan onze verblijfplaats. Dit vonden ze natuurlijk heel leuk en met het prachtige weer was het nog leuker.

Na de tocht door het riviertje waren we toch wel nat :) We namen een warme douche en maakten ons klaar om te gaan eten.
Het was toch wel een lekker feestmaal deze avond! Het waren frietjes met gehaktballen in tomatensaus en groentjes.

Vanavond is de avond van de fuif waar we al een hele week naar uit kijken!
We maken ons nu klaar en zorgen dat we er op ons best uitzien voor het feestje.

We maken er een leuke, zalige, feestelijke en prachtige laatste avond van ! :)

Feestelijke groetjes uit Spa.
De leerlingen, meester en juffen